11 september 2012

Lämning av storebror

Nu för tiden går det helt strålande bra att lämna storebror på förskolan.
Det är så underbart.
Idag fick jag en kram och syster fick både kram och puss.

Det är så skönt när det flyter på så bra.
Helst ville han gå till förskolan redan igår.

Min lilla Cleo som har varit sjuk tillsammans med pappa mår idag mycket bättre.
Febern är nu borta och jag hoppas att det förblir så.

Vi har också kommit på en ny lösning för att vägen till och från förskolan ska bli bättre.
Casper får åka sin nya vagn som har en ratt och Cleo får hänga med i bärselen.
Med detta slipper jag ha en son som springer iväg och en dotter som är hysterisk i en vagn.
Känns mycket bättre när promenaden blir lugn och trevlig även om det innebär lite tuffare promenad för min del. Men det tränar väl upp musklerna bra att bära på henne och dra en vagn framför sig.


Så här snygga var vi när vi kom hem efter att lämnat av storebror!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar