22 september 2012

Baby mys!

I torsdag var min fina vän Lisa och hälsa på med sin lilla tjej, My. Vi umgicks näst intill hela dagen. Jättemysigt! Var länge sen vi bara satt och hängde och prata en massor, allt mellan himmel och jord. Cleo och My passade på att bekanta sig rejält med varandra. Det rullades på varandra, smakade på varandra och inspekterade varandra mycket noga. Tjejerna var så söta ihop om 2-3 månader är det nog riktigt mycket fart på damerna.

Casper blev också väldigt lycklig över att få träffa My efter förskolan, för er som inte vet är det hans STORA kärlek (bortsett från familjen). Vi pratar ofta om My och funderar mycket på vad hon kanske gör just nu i samma stund.

Sen i torsdagskväll har Casper även fått stor kärlek till sin Nalle. Så fort han får en tillsägelse när han gör något fel så säger han "krama nallen" och så går han och hämtar den och myser. Vi tror att det kan vara så att han är inne i någon utvecklingsfas för det är väldigt lätt till tårar.


Något som verkligen får mitt mamma hjärta att smälta är när han går runt och pratar med nallen och finner tröst hos honom. Nallen är en kille vi har frågat, han har ju snopp (svansen). Det som också får mig att må så där bra inombords är när jag ser vilken fin kärlek mina barn har till varandra. Båda två lyser verkligen upp och blir glada av varandras närvaro.


Casper visar Cleo hur man gör med legot!

/L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar