13 december 2012

Nya kameran

Nu har min nya kamera anlänt så ny äntligen kan det bli lite mer bilder tagna. Det blev så bökigt att dra runt på systemkameran här hemma så jag har inte direkt kännt mig så inspirerad att fota något.
Med nya kameran finns lite roliga inställningar och nya finesser kommer nog ta ett tag innan jag lär mig den helt med det är ju bara att fota på så lär jag mig nog.

Några foton tog jag med systemkameran innan jag fick min nya kamera igår här är några bilder;


Casper spelar tv-spel med pappa!


Cleo är på äventyr


Jag har ju självklart redan nu hunnit ta några bilder med den nya kameran...

Busiga Cleo =)




 Finna Casper som tomte till förskolan idag!



Hoppas på att få tid att ta fler bilder snart och även ha tid att dela med mig av dem här på bloggen. Men nu finns det i alla fall en kamera att ta bilder med igen, SUPER KUL!!!!

/L





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar