17 januari 2013

Dagarna går...

Här hemma händer det verkligen grejer, det går i ett hela tiden. Cleos utveckling har verkligen tagit fart och nu går det undan mina damer och herrar. Jag kan inte lämna tösen en ända liten sekund längre. Jag tycket att min Casper var en halv apa när han var  mindre men det här det är något mycket värre.



I onsdags var jag och besökte en öppenförskola som jag inte varit på innan. Ligger i Sanbyhov. Måste nog säga att personalen som jobba där var super trevliga så guldstjärnor till er.
Men först när vi kom fanns ingen där, perosnla på möte och inga andra mammor hade makat sig dit. Ganska skönt för Cleo som då fick möjlighet till att spana runt på egen hand först. Efter ett tag kom Lisa med sin My också och två andra mammor dök upp, vi var en tapper skala. Men det var mysigt och trevligt och tänker definitivt gå dit igen.









/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar