29 november 2012

På Palatset a´la Ekroth

Ledsen för den dåliga uppdateringen. Men Casper mäster fotografen har tagit sönder min kamera. Han skulle fota lite och råkade tappa den i golvet. Tyvärr hamna den så illa att den fick en smäll på objektivet att den lägre inte fungerar. Men lugn jag har redan spanat in en ny, M ska bara kolla runt lite och se om den är bra eller om det finns nån bättre (han är så bra på reseach så jag överlåter det till honom).

Plockade fram systemkameran nu så länge då tills jag får min nya kamera. Men den är ju lite klumpig och inget jag tar med på de vardagliga utflykterna tyvärr. Men några få bus bilder tog jag igår på barnen...






Tometen har också gjort ett litet besök och lämnat en massa paket i adventskalendern.
Casper är bra nyfiken, men förstår att vi måste vänta till lördag och att han och syster ska öppna tillsammans.



/L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar